Je pochopitelné že stížnosti pacientů jsou plné emocí, když už člověk vyčerpal všechny možnosti slušné domluvy a cití se dotlačen psát oficialní stížnost. Často se ale právě proto stáva, že při psaní uniknou důležité informace a z dlouhého dopisu se nedočteme o co v té stížnosti konkretně jde a co chce pisatel docílit. Tady jsou body které by stížnost mněla obsahovat:
Jméno a příjmení stěžovatele:
Kontakty, email, telefon, adresa:
Pojišťovna:
Datum incidentu:
Místo, adresa:
Telefon:
Stručný popis incidentu:
Svědek:
Stížnost na tento případ už byla zaslána:
Kam a kdy:
Aktuální informace
Nestrašte veřejnost realitou?
Zdravotnicky deník - COVID
Nový web - všechno o zdraví a zdravotnictví
Chytrý fundraising
Co je důležitější? Právní forma nebo činnost.
Poslanecká sněmovna 18. února 2011